9 Şubat 2009 Pazartesi

ELİMDE OLMAYAN NEDENLER


Arkadaşlar merhaba!
neredeyse bir buçuk aydır yazmıyorum...birincisi laptopım bozuldu...kaldım desktop a ...herşeyim daha doğrusu indirdiğim programların hepsi laptop da....büyük problem yarattı...çünkü desktopım o kadar marifetli değil elden geçmesi gerekiyor.ikincisi bu blog işinde yeni olduğum için çok blog inceliyorum ve bazen bayağı moralim bozuluyor...niyeyse... sanki herkes doğuştan biliyor bu işi...desem de kendi kendime anlatamıyorum bazen...geçen gün beni bu işe teşvik eden arkadaşıma sonunda söyledim blogumu açtığımı ve bana çok kızdı niye hemen haber vermedim diye...tabiki haklı ama işte bu da benim...her ne kadar mükemmelliyetçilikten kurtulmuş da olsam arada bir yaptığım işler söz konusu olunca ortaya çıkabiliyor...neyse o kadar kusur kadı kızında da olur der ve bu konuyu tatlıya bağlarım...:)arkadaşım MP sağolsun bana yorum bırakmış ve bu ben de yeni bir itici güç oluşturdu...veeee bende bu yazıyı yazayım en azından dedim...MP dediğim arkadaşım www.bahcevan.com un yazarı aynı zamanda...bitkilerle ilgili her türlü bilgiye ulaşmanız mümkün...ve de benim en çok sevdiğim bir kaç arkadaşımdan biri...ben kendisini çok şey bilen adam olarak tanımlıyorum...şimdilik böyle havadan sudan konularla sayfamda boy göstereceğim.Çünkü daha laptopıma kavuşamadım...ebrularla ilgili yazılarıma kendi laptopım gelince devam etmeyi planlıyorum,teknik konular nedeni ile.Bugün hava çok güzel bana göre tabiii...kapalı,karanlık ve yağmurlu...bir arkadaşım benim kurt olduğumdan şüphelenir hep böyle karanlık havaları sevdiğim için.Kurt puslu havaları severmiş çünkü...güneşli bahar günlerini de seviyorum ama kapalı havalarda enerjim ve yaratıcılığım gerçekten de güneşli günlere oranla çok daha fazla oluyor...ne diyebilirim ki ben de böyleyim ve de böyle olmaktan da mutluyum.En kısa zamanda görüşmek üzere der ve bu yazıyı bitiririm arkadaşlar...hoşçakalınnnnnnn

Hiç yorum yok: